Cadillac De Ville 4,1 V8

Luxusní Cadillac De Ville 4,1 V8 ve sbírkovém stavu.

NÁDHERNÝ SBÍRKOVÝ STAV.

Absolutně bez koroze. Interiér a exteriér jako nový.


Cadillac Sedan de Ville 4.1L V-8 (aut. 4 rychlosti)
nabízený pro rok 1985 od dubna 1984 v Severní Americe

Období výroby/prodeje vozů s těmito konkrétními specifikacemi:

duben 1984 - září 1985

Modelový rok:

1985

Země původu:

USA Spojené státy americké



Model:

Cadillac  De Ville 07. generace

1985-1988

Podmodel:

De Ville 7. gen. sedan

1985-1988

Volitelná výbava:

Segmentace EHS:

F (luxusní auta)

Dílčí segment:

F-1 (luxusní sedany)

Třída:

plnohodnotný luxusní / luxusní vůz

Styl těla:

sedan

Dveře:

4

Trakce:

FWD (pohon předních kol)

Specifikace motoru

Výrobce motoru:

GM Cadillac HT-4100 V-8

Typ motoru:

zážehový 4takt

Typ paliva:

benzín (benzín)

Palivový systém:

nepřímé vstřikování benzínu

Systém nabíjení:

přirozeně nasávané

Ventily na válec:

2

Časování ventilů:

Další funkce:

Digitální vstřikování paliva

Kontrola emisí:

Emisní norma:

Zarovnání válců:

V 8

Přemístění:

4087 cm3 / 249 cui

jakou moc?

Síla koňských sil:

93,5 kW / 127 PS / 125 k (SAE net)

/ 4200

Síť točivého momentu:

258 Nm / 190 ft-lb

/ 2200

Hrubý výkon:

Hrubý točivý moment:

Čistý poměr výkonu a hmotnosti vozu :

60,7 wattu/kg / 27,5 wattu/lb

Hrubý poměr výkonu a hmotnosti vozu :

Čistý poměr hmotnosti a výkonu vozu :

16,5 kg/kW / 12,1 kg/PS / 27,2 lb/hp


Základní rozměry

Délka:

4953 mm / 195 palců

Šířka:

1821 mm / 71,7 palce

Výška:

1397 mm / 55 palců

Výška se střešními lištami nebo anténou:

Rozvor:

2814 mm / 110,8 palce

Nárokovaný objem cestujících EPA:

Vypočítaný objem cestujících podle EPA:

107,5 kubických stop

Plná kapacita:

68 litrů / 18 US gal / 14,9 imp. gal

Součinitel odporu vzduchu (Cw-Wert):

Cd odhadnuté pomocí ac: 0,49


Rok 1985 byl příchodem modelu DeVille s pohonem predních kol. DeVille používal pokrokovou konstrukci a to příčně uložený motor V8 s pohonem přední nápravy. GM se v tomto období věnovali zmenšování svých modelů a to byl důvod proč byl DeVille 1985 - 1986 nejmenším modelem v historii této modelové řady. Menší karosérie a relativně malý motor se pochopitelně příznivě projevili na spotřebě paliva, která se pohybovala okolo 14 litrů na 100 km. Použité bylo jednobodové vstřikování paliva, Cadillacem označované ako DFI - Digital Fuel Injection. DeVille sa vyráběl ve verzích 4-dvéřový sedan a 2-dveřové kupé. V roce 1985 a 1987 se vyráběl i model Fleetwood, čož byl v podstatě luxusně vybavený DeVille. Na první pohled se dal rozpoznat podle tzv. "opera" světel na zadních sloupcích případně aplikací celé, nebo poloviční vinylové střechy. V roce 1987 přibyl ješte model Fleetwood Sixty Special což byla speciální prodloužená verze modelu Fleetwood. Všechny tyto modely měli pohon předních kol

Před rokem 1985 používaný název Fleetwood Brougham byl "rozdělený". Název Fleetwood byl v období 1985-1993 používaný prio luxusně vybavené verze modelu DeVille s předním náhonem. Názvem Brougham byl v letech 1985-1992 pojmenovaný samostatný model s pohoneom zadních kol a mnohem větší karosérií než DeVille. Název Sixty Special pochází ješte z roku 1938 kdy byla představená speciální verze v modelové řadě Series 60 pojmenovaná Series 60 Special. V období 1946 až 1976 byl tento názov používaný spolu s názvem Fleetwood a potom se objevil až v roce 1987 pro označení prodloužené verze modelu Fleetwood a pozdeji v letech 1989 až 1992 jako název "upscale" luxusně vybavené verze modelu Fleetwood.

249 000,00 Kč