Luxusní Cadillac De Ville 4,1 V8 ve sbírkovém stavu.
NÁDHERNÝ SBÍRKOVÝ STAV.
Absolutně bez koroze. Interiér a exteriér jako nový.
Cadillac Sedan de Ville 4.1L V-8 (aut. 4 rychlosti)
nabízený pro rok 1985 od dubna 1984 v Severní Americe
Období výroby/prodeje vozů s těmito konkrétními specifikacemi:
duben 1984 - září 1985
Modelový rok:
1985
Země původu:
USA Spojené státy americké
Model:
Cadillac De Ville 07. generace
1985-1988
Podmodel:
De Ville 7. gen. sedan
1985-1988
Volitelná výbava:
Segmentace EHS:
F (luxusní auta)
Dílčí segment:
F-1 (luxusní sedany)
Třída:
plnohodnotný luxusní / luxusní vůz
Styl těla:
sedan
Dveře:
4
Trakce:
FWD (pohon předních kol)
Specifikace motoru
Výrobce motoru:
GM Cadillac HT-4100 V-8
Typ motoru:
zážehový 4takt
Typ paliva:
benzín (benzín)
Palivový systém:
nepřímé vstřikování benzínu
Systém nabíjení:
přirozeně nasávané
Ventily na válec:
2
Časování ventilů:
Další funkce:
Digitální vstřikování paliva
Kontrola emisí:
Emisní norma:
Zarovnání válců:
V 8
Přemístění:
4087 cm3 / 249 cui
jakou moc?
Síla koňských sil:
93,5 kW / 127 PS / 125 k (SAE net)
/ 4200
Síť točivého momentu:
258 Nm / 190 ft-lb
/ 2200
Hrubý výkon:
Hrubý točivý moment:
Čistý poměr výkonu a hmotnosti vozu :
60,7 wattu/kg / 27,5 wattu/lb
Hrubý poměr výkonu a hmotnosti vozu :
Čistý poměr hmotnosti a výkonu vozu :
16,5 kg/kW / 12,1 kg/PS / 27,2 lb/hp
Základní rozměry
Délka:
4953 mm / 195 palců
Šířka:
1821 mm / 71,7 palce
Výška:
1397 mm / 55 palců
Výška se střešními lištami nebo anténou:
Rozvor:
2814 mm / 110,8 palce
Nárokovaný objem cestujících EPA:
Vypočítaný objem cestujících podle EPA:
107,5 kubických stop
Plná kapacita:
68 litrů / 18 US gal / 14,9 imp. gal
Součinitel odporu vzduchu (Cw-Wert):
Cd odhadnuté pomocí ac: 0,49
Rok
1985 byl příchodem modelu DeVille s pohonem predních kol.
DeVille používal pokrokovou
konstrukci a to příčně uložený motor V8 s pohonem přední nápravy.
GM
se v tomto období věnovali zmenšování svých modelů a to byl
důvod proč byl DeVille
1985 - 1986 nejmenším modelem v historii této modelové
řady. Menší karosérie
a relativně malý motor se pochopitelně příznivě projevili na
spotřebě paliva, která
se pohybovala okolo 14 litrů na 100 km. Použité bylo
jednobodové vstřikování paliva,
Cadillacem označované ako DFI - Digital Fuel Injection.
DeVille
sa vyráběl ve verzích 4-dvéřový sedan a 2-dveřové kupé.
V roce 1985 a 1987 se vyráběl
i model Fleetwood, čož byl v podstatě luxusně vybavený
DeVille. Na první pohled se
dal rozpoznat podle tzv.
"opera" světel na zadních sloupcích případně aplikací
celé, nebo
poloviční vinylové střechy.
V roce 1987 přibyl ješte model Fleetwood Sixty Special což
byla speciální prodloužená verze modelu Fleetwood. Všechny
tyto modely měli pohon předních kol
Před
rokem 1985 používaný název Fleetwood Brougham byl
"rozdělený". Název
Fleetwood byl v období 1985-1993 používaný prio luxusně vybavené
verze modelu DeVille
s předním náhonem. Názvem Brougham byl v letech
1985-1992 pojmenovaný samostatný model s pohoneom zadních kol
a mnohem větší karosérií než DeVille. Název
Sixty Special pochází ješte z roku 1938 kdy byla
představená speciální verze v
modelové řadě Series 60 pojmenovaná Series 60 Special. V
období 1946 až 1976 byl tento
názov používaný spolu s názvem Fleetwood a potom se objevil až
v roce 1987 pro označení
prodloužené verze modelu Fleetwood a pozdeji v letech 1989 až
1992 jako název
"upscale" luxusně
vybavené verze modelu Fleetwood.